یعنی جزء ۱۰ درصد هم هفتههای خودش هست
من تو بیمارستان دیدیم ۹ ماه کامل ۱۸۳۰ دنیا اومده بود ، ۲۱۰۰ هم دیدم
ریزه هست ولی نگران نباش
صدکش دهه یعنی نود درصد بچه هاش هم سنش ازش وزنشون بیشتر
وزنشون کمه عزیزم سونوی داپلربده خون رسانیوچک کن واسه منم ۱۰درصده نگران نباش من خون رسانی هم خوب بودتغذیه هم عالی بودمنتهابعدازکلی فوق تخصص رفتن وازمایش دادن گفتن بعضی بچهامدلشونه کلا
صدک بالای ۵۰درصد خوبه
وزنش کمه
بستنی
آجیل
جودوسرپرک
گردو
در افزایش وزن موثره این اواخر بخور زیاد
وزنش نسبت به هفته ای که هستی کمه
وزنش کمه عزیزم مغزیجات زیاد بخور
ینی وزنش خیلی کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.