۵ پاسخ

قلقشو بدست بیار تا اروغ نزد نخوابون

چند سی سی شیر میدی؟
سعی کن شیب دار نگهش داری شیر بخوره
سرشو یه کم بالا بگیر وقتی شیر میخوره

الان نباید رفلاکس داشته باشه میگن نوزاد تا۱۵ روزکی نداره

گلم باید قلقشو بدست بیاری... مثلا من یکمی دورانی پشتشو ماساژ میدم یا معدشو میزارم سر شونم

شاید خیلی شیر میاد تو دلش هوا جمع میشه تحمل نداره همه رو بالا میاره

سوال های مرتبط