۱۵ پاسخ

نمیخوام بترسونمت ولی آره خطرناکه ببرش بیمارستان دختر منم اینطوری بود پرستار گفت خطرناکه

بهش استا بده اگه بالاست پروفن یا شیاف بزن بذار نیم ساعت بگذره دارو اثر کنه بعد با آب ولرم تن شویه کن چون بدنش سرده یهو اول کاری تن شویه نکن

این عکس چیه تب چ ربطیش ب این عکس

نشونه تب بالاست
کنترل نشد ببرش بیمارستان

دخترمن آنفولانزا گرفته بود تب بالا داشت که با پروفن میومد رو ۳۸ ولی گریه میکرد میگفت سردمه کاپشن تنش بود دندون هاش به هم میخورد کاپن شوهرم هم دورش گرفتیم یه کم آروم شد . خیلی بد بود هر دوتا بچه هام باهم تب میکردن تاصبح بیدار بودم فقط داروهاشون میدادم

نه نه اصلا پاشویه کنین توروخدا بچه لرز میکه یو افت دما پیدا میکنه . فقط تب رو با پروفن کنترل کن . چون پاش یخ کرده جوراب پاش کن . دمای بدنش یه نواخت شد جوراب دربیار . پتوی نازک رو بدنش بنداز لرز نکنه چون معمولا تب با لرز همراه

شياف بده زود مياره پايين

صورتشم زرد شده؟

با گلاب دستو صورتشو بشور پاشویش کن با آب و گلاب و آب نمک کمی هم گلاب بده بخوره اگه عرق کاسنی هم داری بهش بدی خوبه ، دستمال مرطوب هم داره باهاش بذار تو پیشونیش کف دست و پاش

پسر منم اینجوری شده بود فقط سرش داغ بود تبش ۳۹بدن دست داشت یخ بود دست داشت به حدی به بود نیومدم پاشویه میکردم رو به کبودی میرد بردم دکتر بهش شیاف قوی هم داد فایده نکرد آخر بستری کردم چون عفونت داشت

مای بیبیشو باز کن
گلاب بزار رو بخاری بشه هم دمای بدنش هی بکش کشاله رانش و زیر بغلش

تب بر بده بهش گلم نترس پاشویه کن یه مقدار
اگر امکانش و داری ببر درمانگاه
والا توی این شرایط آدم میترسه درمانگاه بره لعنتی ها ممکنه بزنن

استامینوفن دادم
شیاف گذاشتم ولی نمیاد پایین
دست و‌پاهاش چرا یخه اخه

استا ندادی؟

برای تب اول بروفن بده
بعد پاشویه کن

سوال های مرتبط