خانوما حلیم چطوردرست میکنین؟

۴ پاسخ

وااای من انقدر راحت میپزم😁 گوشت و گندم رو با هم میزارم میپزه بعد میریزم مخلوط کن یکم روغن و تمام😋

یدونه پیاز درسته، یه دونه ماهیچه یا ران بوقلمون و گندم پوست کنده رو میذارم با نمک و فلفل تو زودپز میپزه، بعد که پخت پیاز رو در میارم میندازم دور گوشتم در میارم ریش میکنم و گندم پخته رو با غذاساز یا گوشکوب برقی میکس میکنم دوباره گوشتو اضافه میکنم به گندم یکم کره اگر محلی باشه چه بهتر و یکم پودر قندم بهش اضافه میکنم و میذارم جا میفته

بلغور گندم ی شب خیس میکنم
بعد میزارم بپزه با گوشت گوسفند
با گوشت کوب خوب میکوبمش
گوشت کوب برقی باشه ک عالیه
گوشتا رو ریش ریش میکنم و میکوبم وبه گندم اضافه میکنم و ی کوچولو نمک میزنم
میزارم خوب جابیفته و تمام

درست کردنش زحمت داره از بیرون بخری. هم به صرف تره هم راحتی

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها روزهای ابتدایی تولد
مامان مهراد مامان مهراد ۱۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان بلوبری🫐🍇 مامان بلوبری🫐🍇 هفته سی‌ویکم بارداری