۹ پاسخ

ان شاءالله که زودتر خوب بشه 🤲

انشالله خوب بشه

خدا سلامتی بده انشاالله عزیز من دو تا بچه هام فاویسم هستن پسر بزرگم۱۲سالشه مانیار۳ اصلا طی این ۱۲ سال یبار تو خونه نیوردم خیلی خطرناکه انشاالله خیلی زود خوب بشه لطفا مواظب باشید تو خونتون نیارید حتی نخود فرنگی هم خوب نیست

انشاالله فردا مرخصه عزیزم،مگه موقع تولد آزمایش فاویسم نمیگیرن توو غربالگری ها؟نمیدونستی فامویسم داره؟ممکنه آزمایش ها منفی باشه ولی بعدا بچه علائم نشون بده؟نگران شدم منم

ای جانم خدا سلامتی بده
خیلی بده بچه آدم مریض باشه
دخترم الان دوهفتس سرماخورده پدرم در اومده
سه روز هم هست میگه گوشام درد داره بچم تو عذابه همش 😢
بردم دکتر گف عفونت کرده تا صبح بیدارم همش 😩😫

ای جانم انشالله به امید خدا

پس واقعا باقالی خوب نیست کمخونی میاره 😐. پسرم خیلی میخوره باغذا ،انشالله زودخوب بشه مرخص بشه عزیزم

انشالله حالش خوب شه مرخص بشه فردا
به دخترم گفتم دعا کن دوستت حالش خوب شه داره دعا میکنه 🥺🥺

به خاطر باقالی؟ اومد پایین هموگلوبینش؟! اخه گفته بودین ۱۱ بود

سوال های مرتبط

مامان پارسا💙 دلارا🩷 مامان پارسا💙 دلارا🩷 ۵ ماهگی