۴ پاسخ

من الان یه ماهه که شروع کردم 👍🏻
بسته گی به بچتون داره

به خودت بستگی داره
من از اواخر چهار ماهگی ذره ذره شروع کردم

معمولا آخر. شش ماه مناسب اما. بعضی. بخاطر. رفلاکس زودتر شروع میکنن با نظر. دکتر

چرا اگه رفلاکس داشته باشه دکتر میگه کمکی شروع کنی

سوال های مرتبط

مامان الین و ریان مامان الین و ریان روزهای ابتدایی تولد