گشنمه اما حالت تهوع دارم چ کنمممم😭


#فرزندپروری
#بارداری

۹ پاسخ

سیرابی بخور

آخ آخ خدا به دادت برسه من تا ۲۵ هفته حالم بشدت داغون بود بعد اون تا آخر بارداری طعم و مزه تلخ دهن امونو بریده بود وای چه روزای سختی بود

لعنتی خیلی حس بدیه

قرص ب۶ نداری بخوری

قرص حالت تهوع ننوشته دکترتون منم اونجور بودم از وقتی قرص میخورم میتونم بخورم

من ب روز میخورم

شاید از گرسنگی تهوع گرفتی
کم هرچیزی ک دوس داری بخور

این حالت تهوع منو دیووووونه کرده بخد🤢🤢هیچی نمیتونم بخورم🥲🥲

نون خشک شده بخور بیستکوییت بخور سیب سرخ بخور

سوال های مرتبط