۲ پاسخ

سلام عزیزم خوبی؟نگرانت بودم
پیام میدادم نمیومد نینیت خوبه؟راحت گذشت برات؟از تجربت میگی من خیلی ترس و استرس دارم🥹

روزای اول ی کم اذیت میکنن و کم میخورن گریه میکنن بعد کم کم هم نی نی یاد میگیره هم خودت که چجوری راحت تره،من پسرم روز چهارم یهو سینمو نگرفت چون سینم زخم شده بود رابط خریدم با اون داره میخوره

سوال های مرتبط

مامان رادوین🤰🏻👶🏻 مامان رادوین🤰🏻👶🏻 روزهای ابتدایی تولد