۷ پاسخ

نوک سینه من ورم کرده بود شیر جمع شده بود نه میشد پسرم بخوره نه بدوشم کیسه ی آب گرم گذاشتم کلا آب رو آتیش شد واسم،شیری که تجمع کرده بود پخش شد و اینکه نوک سینه ام یکم جمع شد تونستم بدوشم کوچیکتر بشه پسرم بخوره الان کوچیکه کوچیک شده

وای ینی سر سینه بزرگ باشه بچه نمیگیره 😭

تحمل کن فعلا‌ تامکش‌ قوی‌ تربشه‌ اوکی میشه

منم نتونست بگیره
فقط بدوش که سینت شل بشه میگیره
منم روز ۵ تازه گرفت

بدوش عزیزم من هم گاهی خودم خسته هستم هم گاهی بچمو نمیتونم درست شیر بدم میدوشم که سینمم سبک بشه

رابط سینه بگیرین

ماساژش بده

سوال های مرتبط