نوک سینه من ورم کرده بود شیر جمع شده بود نه میشد پسرم بخوره نه بدوشم کیسه ی آب گرم گذاشتم کلا آب رو آتیش شد واسم،شیری که تجمع کرده بود پخش شد و اینکه نوک سینه ام یکم جمع شد تونستم بدوشم کوچیکتر بشه پسرم بخوره الان کوچیکه کوچیک شده
وای ینی سر سینه بزرگ باشه بچه نمیگیره 😭
تحمل کن فعلا تامکش قوی تربشه اوکی میشه
منم نتونست بگیره
فقط بدوش که سینت شل بشه میگیره
منم روز ۵ تازه گرفت
بدوش عزیزم من هم گاهی خودم خسته هستم هم گاهی بچمو نمیتونم درست شیر بدم میدوشم که سینمم سبک بشه
رابط سینه بگیرین
ماساژش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.