۵ پاسخ

بله.

پس عادیه الکی استرس نگیرم🫠🥲

آره بابا
من هفته 9کمرم میخواست از وسط دوتا بشه. هورمونیه دیگه

اره منم خیلی داشتم

ممکن تا ۱۱ هفته داشته باشی

سوال های مرتبط

مامان معجزه کوچکم مامان معجزه کوچکم هفته چهاردهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی ۳ ماهگی
مامان رضا و نیلا مامان رضا و نیلا ۱ ماهگی
مامان گل دخترام 💚 مامان گل دخترام 💚 هفته سی‌ام بارداری