۴ پاسخ

برای من تو ان تی ۳۲ بود بهم گفتن احتیاط کن، تو انومالی شد ۲۹ بهم شیاف دادن، زیاد پیاده روی تو این هفته ها خوب نیست

راه رفتن طولانی و با ایستادن طولانی مدت خوب نیست
بله امکان داره پایین بیاد ضرر هم داره چون سرویکس بیاد پایین باعث زایمان زودرس میشه

اره خوبه ، میگن پایین بیاد ضرر داره

روزی یه ساعت یا یک و نیم ساعت دو سه روزه میرم بیرون خیابون یکم‌خرید داشتم

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🩷 مامان پرنسس🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دیار و دلیار مامان دیار و دلیار ۶ ماهگی
مامان مهرسا 🤩 مامان مهرسا 🤩 هفته سی‌وچهارم بارداری