نه دختر من و نزاشتن مشکل نباشه نمیزارن
جاریم پارسال عید اونجا زایمان کرد و پزشکشون هم دکتر شعاری بود .انقد ناراضی بودیم از همه چی دیگه منم چشمم خیلی ترسید .رسیدگی و اخلاق پرستارها خیلی ضعیف بود .منم میرم بهبود ایشالا
من سال پیش خواهرم اونجا زایمان کرد اما همچین اتفاقی براش نیافتاد
الان شما گفتی منم استرس گرفتم منم برا اونجا نامه گرفتم🥹
این اواخر چندتا از دوست و اشناهای من اونجا زایمان کردن اصلا هم اینجوری نبود هیچکدوم
من فروردین عمل کردم پیش دکتر شعاری اصلا اونجور نیس
ساعت ۸ صبح رفتم ۱۲ عمل شدم فردا ۱۰ صب مرخص شدم
متاسفانه بله
برای من اتفاق افتاد
و جالبه الان به هرکی اینجا میگم گارد نگه میداره نسبت به بیمارستان
انقد بیمارستان ولیعصر سر این موضوع شورشو درآورده که دکتر (متخصص کودکان)دخترمم وقتی شنید بستری شده بدون اینکه من بگم گفت بیمارستان ولیعصر بود
برو امیرالمونین بهترینه
من اونو نشنیدم ولی بی دانا دوهتوردن اشتیمیشم نچه ایل بوننان گاباخ اتاق عملی عفونی دی و ماماننار چوختر مستعد درگیری عفونت و خطرات بعدی دیلر
فقط ظاهری شیک و باهالیدی
و البته او دوهتور ده کی بوجور دییردی چوخ قدیمی و تجربه لی دی
خب چرامثلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.