۸ پاسخ

هیدروکورتن بزن
و البته اول بپرس بعد بزن

برو سایت دکترتو یه خانم دکتر هست به اسم سیده عاطفه هاشمی مقدم ویزیت آنلاین هم داره.آنلاین ویزیت شو مدارکشو بفرست انشاالله خوب میشه تعریفشو خیلی شنیدم

پسر منم تنش کهیر زد دکتر بهش هیدوکسی زین داد هر ۱۲ساعت۲سی سی و قرص فاموتیدین ۱/۳هر ۱۲ساعت و ساشه مونته لاکوست فقط شب سه روز که دروهاشو خورد خوب شد فقط دکتر ش‌گفت شربتشو قطع کنم ولی قرص وساشه رو باید حتما تا تقریبا دو مه بخوره ،گفته که الرژی داره

الهییی بگردم
به غذا حساسیت داده؟
تست گرفتن؟؟؟
من ۱۳ سالم بود اولین بار کهیر زدم
کل بدم از کف شر تا کف پام پر بود
از تب بالاش تشنج کردم

از اون موقع استرس و مریض شدنی همیشه کهیر میزنم ولی کمتر


دکتر اون موقع چنتا رفتم خوب نشدم
یه دکتر رفتم دگزامتازون و کورتون داد
خوبم کرد

الانم به داروی بی حسی و بیهوشی حساسیت پیدا کردم
کهیر میزنم

از دکتر معالجش بپرس بگو میتونی دگزا بزنی بهش
من آدم بزرگ اذیت بودم
بمیرم واسه بچه
بهش چیزای خنکی بده بخوره

حساسیت پروتین گاوی نیس شیر چی میخوره

به ماده غذایی حساسیت نداشته ؟

سلام عزیزم از چیه نگفتن دکترا؟

آزمایش دادی؟؟

سوال های مرتبط