۶ پاسخ

چون آنتی بادی های که شیر مادر داره با هیچ چیز دیگه ای جایگزین نمیشه
البته قرار نیست همه بچه ها مریض بشن یا همه مادرا شرایط دادن شیر داشته باشن
ولی اگه بتونی بدی خیلی بهتره

به همون علت که همش رو زایمان طبیعی اصرار میکنن و خودشون همشون سزارین شدن

چون برای گوارش بچه ساخته شده
پر از انتی بادیه
بهترینه اگه خوب نبود خدا تو خلقت ادم نمیذاشت فوایدش چه برای بچه چه‌مادر زیاده
ربطیم به‌گفته دکتر نداره

چون معده و بدن بچه برای شیر مادر خلق شده و خیلی راحتتره باهاش.
البته به شرط اینکه مادر یه تغذیه ی سالم و درست داشته باشه.
جدای از بحث تغذیه ای ، از لحاظ روحی و روانی هم فواید زیادی برای بچه داره.

وای دکتر منم اصلا اجازه نمیداد تا یکماهگی دخترم ۶۵۰ گرم اضافه کرده بود اخر حرفشو گوش ندادم و شروع کردم دخترم انقد رو اومده قشنگ شده، بچه مو ی ماه عقب انداخت! انگار زهرهلاهله، همش آنتی بادیو بهونه کردن والا ما ک شیزمادر خوردیم بااولین باد مریضیم، الان انقد راحت و راضیم حد نداره

چون شیر مادر. همیشه در درسرسه

سوال های مرتبط

مامان 🩵تو دلی مامان 🩵تو دلی ۴ ماهگی