من بعضی وقتا یهویی یاد دوران بدون بچه میفتمکه واسه خودم بودمکلی تایم داشتم ولی الان واسه خودم نیستم فقط و فقط برای ابرا هستم تمام وقت ولی یادم میفته که خودم بچه خاستم پس حسرت نمیخورم ولی خب این دورانم تموم میشه
میفهممت مخصوصا من ک دوتا کوچبک دارم
وقتایی ک باهم گزیه مبکنن نمیخوابن از بیخوابی سردرد مبگیرم یادم رفته چندمه کی حموم رفتم دیروز یا پریروز یا جواب پیامک نوشتم ارسال یادم رفته
کلا زندگبم رو. هواست هیچی یادم نمیمونه
درکت میکنم واقعا بچه داری سخته 🙂🙂
خودم دیگه کمری برام نمونده
منی که رو خونم حساس بودم هر روز تمیز کاری میکردم بیا ببین انگار آشغالدونیه 😂💔
ولی اون های که ب سختی بچه دار شدن مثل من هر روز خدارو شکر میکنیم
بچه هم نباشه زندگی تکراریه چقد تنهایی اخه
بهتر میشه نگران نباش
خیلی بچه داری سخته ولی خب خودمم میخواستم
همیشه به قبل بچه داری که فکر میکنم چقدر برا خودم ازاد بودم خواب راحت کلی کار انجام میدادم
ولی الان هیچی حتی حموم درست حسابی هم نمیتونم برم
درکت میکنم منم اینجوریم ام ب همین دلیل جوری شدم که اگه زن زائو ببینم یا خانم باردار دلم میسوزه براش
منممممممممممم
وای من وقتی پریود میشم همچین حسی دارم
مگه همسرت همراهی نمیکنه بالاخره اوایل باید یکی کمکت کنه
خیلی خستم منم وقتی که پریودم میشی دیگه بدتر
درسته سخته ولی لحظه شیرینیه . بچه اولم خیلی برام سخت بود خیلی اصلا فکر نمیکردم بگذره الان دوسال و سه ماهشه خداروشکر خیلی خوبه . نوزادی مرحله سختیه باید صبور تحمل کنیم
هنوز واکسن زدنش دندون در آوردنش خدایی نکرده مریض شدن اینا هست .فقط فقط صبر
دارم از بی خوابی میمیرم 🥲
تنفر نیست خستگیزیاده🥲
الان حموم بودم و خب هیچوقت فکر نمیکردم حموم روزانه آرزوم شه =)))
هیچوقت فکر نمیکردم بچهداری انقددد سخت باشههه.
انشاالله این روزا زودتر بگذره بزرگتر شه
درکت میکنم خیلی سخته مخصوصا دوتا
بزرگه رو بده به مامانت یا مادرشوهرت بگیره
وای یک ماه چهل روز اول واقعنننن کابوسه و خیلییی وحشتناااکککک
منم اصن نوزاد اون سنی دوس ندارممم
بعد ۲ ماهگی خیلی بهتر میشه
من متنفر نیستم ولی خسته م خیلی
بهم میگن ایشالا بچه بعدی عصبی میشم
یادم میفته باید مسیر بارداری و نوزاد داری رو دوباره بگذرونم
امشب به این حرف رسیدم...اینقدر گریه کرد که داشت دور ازجون خفه میشد
منم همینطور
ان شالله بزرگتر ک شد خستگی و بیخوابیت کمتر میشه راحتری دیگ متنفر نیستی
منمممممم😭😭😭💔💔😩
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.