از صدای گریه ی نوزاد متنفرم

۶ پاسخ

دلت میاد 🥹
عاشق صداش و گریه هاشم خیلی قشنگ گریه می‌کنه 🥹🥹
این روزا زودگذرن لذت ببر از بودنش

میدونم چی میگی، عصبیت کرده، وقتی گریه می کنن و بند نمیاد آدم احساس بیچارگی و ناتوانی می کنه، من بعد گذشت دو ماه و نیم هنوز عادت نکردم، وقتی گریه میکنه و هر کاری میکنم ساکت نمیشه فشارم بالا میره

مامان کوچولو. بر اعصاب خودت مسلط باش. بچه است دیگه .. اگه زیاد گریه میکنه ببرش دکتر

والا چرا عزیزم

خیلی نمکن ک‌مثل بچه گربه‌ها میمونن

عع چرا

سوال های مرتبط

مامان دخترم🍓🎀 مامان دخترم🍓🎀 ۱ ماهگی