مامانا علت گرفتی صدای نوزاد از چیه

۳ پاسخ

یا خیلی جیغ زده
یا رفلاکس
یا سرماخوردگی

دختر من صداش گرفته بود بردمش دکتر گفت از رفلاکسه

تیا سرما خوردگی
یا اینقدر گریه زیاد میکنه حالت جیغ که صداش میگیره

سوال های مرتبط

مامان طلا خانم مامان طلا خانم ۱۳ ماهگی
مامان دلماه مامان دلماه ۱۵ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان آوین💞 مامان آوین💞 ۶ ماهگی
مامان آرکان 🐣 مامان آرکان 🐣 ۳ ماهگی
مامان مهرادجانم❤️🧸 مامان مهرادجانم❤️🧸 ۱۷ ماهگی
مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی
مامان 🫧🩵🍼sorena مامان 🫧🩵🍼sorena ۸ ماهگی