خانوما صدای دادن دل نوزاد از کولیکه؟

۳ پاسخ

بچه من شکمش نفخ داشت و صدا میداد و موقعی که میخاست باد رودشو خالی کنه گریه میکرد و شکمش هم سفت بود دست میزدم
دکتر بهش دایمتیکون داد هر ۸ ساعت ۵ قطره میدم دیگه راحت باد رودشو خالی میکنه و شکمش دیگه سفت نیست و صداهای شکمشم کمتر شد و برا نفخش خیلی خوب بود این قطره

نه طبیعی

بچه منم صدا میده احتمالا دیگ چون باد روده هاش گیر کرده اونجا صدا میده

سوال های مرتبط

مامان یاسین👶🏻🩵🧸 مامان یاسین👶🏻🩵🧸 هفته دهم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک ۱۴ ماهگی