بچه من شکمش نفخ داشت و صدا میداد و موقعی که میخاست باد رودشو خالی کنه گریه میکرد و شکمش هم سفت بود دست میزدم
دکتر بهش دایمتیکون داد هر ۸ ساعت ۵ قطره میدم دیگه راحت باد رودشو خالی میکنه و شکمش دیگه سفت نیست و صداهای شکمشم کمتر شد و برا نفخش خیلی خوب بود این قطره
نه طبیعی
بچه منم صدا میده احتمالا دیگ چون باد روده هاش گیر کرده اونجا صدا میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.