خانوما برای نفخ و دل درد نوزاد چیکار کنم

۴ پاسخ

من کولیف میدم

قطره براش بگیر و ماساژ و تحمل چون سه ماه هست

غذاهای نفاخ نخور
ببر‌دکتر قطره بده
شکمشو ماساژ بده

تحمل😁😁

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۷ ماهگی
مامان آروکو💙🫀 مامان آروکو💙🫀 ۱۰ ماهگی