من میخوام کاپشن سال بعد بخرم باهاش اخه هرسال نجومی میشه قیمتش
اصلا پول نقد گیر نمیاد😣
چند روزه دنبال پول نقدیم ولی نیست که نیست
من از کادوهای تولدش همشو گذاشتم کنار هرچی باشه سکه گرمی میگرم برا خودش
سکه پارسیان میگیرم هرچقدر بشه
والا هرچقدم بدن به ک طلا ک نمیرسیم نهایتا لباسی وسیله ای عروسکی چیزی میگیرم
ما به مادرم ۱۵۰۰ دادیم
خواهرم ۱تومن
به بچع های خواهرمم نفری ۵۰۰
سمت شوهرم نمیدیم
چون شوهرم میگه رسم نداریم😂😐
امسال انقد همه چیز گرون شده و اوضاع اقتصادی داغون شده که فکر نکنم انچنان عیدی گیرمون بیاد🙄😂ولی بهرحال اگر خیلی قابل توجه بود سکه میخریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.