۵ پاسخ

کاری نمیشه کرد من هرچی دارو میدم بی فایده ی بخدا داغون شدم اصلا خواب نداره

پسر منم جفتشو داره
کولیکش خدارو شکر خیلی بهتر شده ولی رفلاکسش نه مخصوصا خس خس سینش انگار سرما خورده شدید یا انگار دور از جونش نفس تنگی داره اصلا میمیرم اینجوری میبینمش

ماساژ واس کولیک انجام بده و صدای سفید
پستونک هم واس رفلاکس و کولیک خیلی خوبه

علاعم رفلاکس چیه .ککولیک چیه؟؟

بچه منم دوتاش داره😞

سوال های مرتبط