۳ پاسخ

شیرش بهش نمیسازع گیگوز ام فکنم وزن دهی خوبی نداشته باشه
نان بده معمولا به بچها میسازه

دختر منم خیلی آبشاری بالا میاورد دکتر تشخیض رفلاکس داد
دکتر گفت برا اینک خیالم راحت شه رفلاکس هست یا ن یا درجه رفلاکسش چقدره ببرش سونو
یا ممکنع از رفلاکس نباشه اصلا .
ک تشخیص رفلاکس متوسط دادن تو ۸ ثانبه ۳ بار شیر از دریچه خارج شد
تو هم ببر سونو

الهی خوب گشنشه که شیر میخواد نان بده بهش یا شاید به پروتیین گاوی حساسیت داره گناه داره ببرش دکتر همون بالا اوردن اسیب زاس

سوال های مرتبط