۲ پاسخ

آروغش رو حتما بگیر .دقیقا چون با میک زدن آروم میگیره دلشون هی میخان شیر بخورن .ب پستونک عادت بده پستونک برا دلدردشون خیلی خوبه .بعد اینکه شیر میخوره سریع نخابونش ی چند دقیقه تو بغلت نگهش داره

رفلاکس داره ساشه میدن و اگ شیرخشکیه شیر مخصوص

سوال های مرتبط