۳ پاسخ

رفلاکسه عزیزم پسر منم اولای رفلاکسش اینجوری بود

ممکنه رفلاکس باشه
پسر من با این علائم رفلاکسش شروع شد
دکتر ببرش حتما

ببرش دکتر سرماخورده دخترمنم همینجوری بود

سوال های مرتبط

مامان Diyar⚽🌈🚗🍭 مامان Diyar⚽🌈🚗🍭 ۵ ماهگی