۲ پاسخ

سوپرامیل عالیه اصلا یبس نمیکنه

برعکس پسر من با شیر خشک های نان اپتامیل و گیگوز یبوست میشه و نفخ میکنه ولی با بیومیل اوکی و نرماله وزندهیشم عالی بوده

سوال های مرتبط