خانما سرفه ميكنم زيرشكمم درد ميگيره عاديه

۲ پاسخ

موقع عطسه یا سرفه زیر شکمتو نگه دار

اره کاملا طبیعیه
بخاطر کش اومدن ماهیچه های شکمیه یکم فشار روشونه
وقتی میخوای سرفه یا عطسه کنی یکی خم شو جلو
منم همینجوریم بعضی وقتا جیغ میزنم

سوال های مرتبط

مامان دختر مامان مامان دختر مامان ۴ ماهگی