۶ پاسخ

ی لاین مشکی بزن بعد روش جیگری یا زرشکی بزن همینقدر تیره میشه

اره هست من ناخنامو‌ لمینت کردم زدم چندبار این رنگو

هرکار کنی به قشنگی این نمیشه عزیزم

من اینو داشتم تقریبا همین رنگه
خودم که هنوز پیدا نکردم
با اینکه مدام دستم تو آب بود یه هفته بدون لب‌پر شدن میموند

تصویر

کو ببینم لاک خودت

هست ولی زود لب پر میشه...
حتما تاپ کات بخر که روش بزنی ، رنگش ثابت بمونه

سوال های مرتبط