۴ پاسخ

سلام منم سرکلاژم و پساری هم دارم ولی درد ندارم خدا رو شکر

من هم سرکلاژم و هم پساری دارم..اصلا حسش نکردم تا حالا..هیچ دردی ام نداشتم …من دومین بچمه ک هم سرکلاژدارم هم پساری …من بااینکه هردوتاشو دارم اما اصلا کار نمیکنم کلا استراحتم …یه پسر دوسال و نیمه هم دارم

بچه ها هزینه پساری چقدره؟استراحت مطلقید یا بهتره از سرکلاژه؟

نه وقتی گذاشتی دیگه دردنداری

سوال های مرتبط