سلام منم سرکلاژم و پساری هم دارم ولی درد ندارم خدا رو شکر
من هم سرکلاژم و هم پساری دارم..اصلا حسش نکردم تا حالا..هیچ دردی ام نداشتم …من دومین بچمه ک هم سرکلاژدارم هم پساری …من بااینکه هردوتاشو دارم اما اصلا کار نمیکنم کلا استراحتم …یه پسر دوسال و نیمه هم دارم
بچه ها هزینه پساری چقدره؟استراحت مطلقید یا بهتره از سرکلاژه؟
نه وقتی گذاشتی دیگه دردنداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.