هر دو روی ناخن خودت هست ، ژلیش یه لایه لاک هست که با دستگاه خشک میشه و بدیش اینه هر بار ترمیم ناخن خودت سوهان زیادی میخوره و ضعیف میشه، لمینت یه لایه مواد میاد روی ناخن مستحکم میشه بعد لاک ژل میزنن
ژلیش ینی لاکی که با دستگاه خشک میشه و کنده نمیشه
لمینت یه لایه محافظ میاد رو ناخون که مقاومتر شه بعد لاک ژل میزنه روش
لمینت فقط یه لایه روی ناخن خودت میزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.