۳ پاسخ

هر دو روی ناخن خودت هست ، ژلیش یه لایه لاک هست که با دستگاه خشک میشه و بدیش اینه هر بار ترمیم ناخن خودت سوهان زیادی میخوره و ضعیف میشه، لمینت یه لایه مواد میاد روی ناخن مستحکم میشه بعد لاک ژل میزنن

ژلیش ینی لاکی که با دستگاه خشک میشه و کنده نمیشه
لمینت یه لایه محافظ میاد رو ناخون که مقاوم‌تر شه بعد لاک ژل میزنه روش

لمینت فقط یه لایه روی ناخن خودت میزنه

سوال های مرتبط