۴ پاسخ

دیفن هیدارمین دکتر برام نوشت واسه غر غر . یه شربت سرماخوردگی هم هست مخصوص زنهای باردار میشه خورد سیترزینم نوشته بود برام

سرم میزنی حتما بگو بارداری

فقط استامینوفن، آبجوش و یکم لیمو ترش، آب نمک قرقره کن، اگه میتونی بخور بزار، چیزایی که ویتامین سی داره بخور
سرم هم خیلی خوبه
خوب میشی ان شاءالله 🤲

فقط استامینوفن خالی میتونی بخوری بخور بده سرت و اینارو و بالای سرت دستگاه بخور بزار راه دیگه ای نیست اگه خیلی اذیت شدی برو سروم بزن ک اب بدنت زیاد شه زیاد ادرار کنی یکمبهتر بشی

سوال های مرتبط