۷ پاسخ

وقتی به جوش اومد بالا اومد باید زیرشو کم کنی چن دیقه قل بزنه

نیم ساعت باید بجوشه
شما فقط گرمش کردی

اره دیگه کم جوشیده، شیر محلی باید زیرش کم کم باشه حدودن 20دقیقه بجوشه

از وقتی ک جوش میاد میخاد سر بره زیرش رو کم. میکنم بیست دقیقه ریز بجوشه دیگه اوکیه، اینو یه دکتر بهم گفت

وقتی به جوش اومد زیرشو کم کن پنج دقیقه بجوشه کافیه بیشتر از اون خواص شیر از بین میره

۲۰ تا ۳۰ دقیقه باید با شعله ملایم جوش بخوره
که اگه آلوده باشه الودگیش از بین بره

اره کم‌گذاشتی بنظر منن. ،
زیرش کم کن یکم بجوشه محلی باید بیشتر بجوشه

سوال های مرتبط