۷ پاسخ

اره همینجوره

من دکترم پودر منیزیم داد میخورم بهترم

بله

آنزیم کبدیت ممکنه بالاعه برو ازمایش بده حتما

از من نمیسوزه کف دستام وحشتناک داغه

اره همین الانم دارم

عادیه برای بارداریع یه پارچه خیس کن بپیچ دور کف و روی پات یکمم پاهاتو بالاتر بدنت بزار خوب میشی

بله منم اینجوری میشم و فک میکنم طبیعی دیگه توی ماه های اخر

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد