سلام دوستان من یکم سرما خوردم فقط آبریزش بینی چیکار کنم بنظرتون

۴ پاسخ

ستریزین بخور

سعی کن بدتر نشی که خیلی بده
اوایل سرما خوردگی پرتقال خیلی جوابه
من یک هفتس سرماخوردم پدرم دراومده هیچ‌جوره خوب نمیشم

کاری نمیشه کرد فقط یه ویتامین سی زینک دار بخر و استفاده کن روزی یکی

اگه کمه که هیچ کار نکن
مایعات و سوپ و استراحت

سوال های مرتبط