۱۱ پاسخ

با دکترش درمیون بزار اون بهتر میدونه طبیعیه یا نه

اره بابا طبیعیه
اگه گردن میتونه بگیره و روی پاهاش وایمیسونی میتونه یکم وزنشو تحمل کنه اوکیه
هر بچه یجوره
من پسرم ۴ماهگی غلت زد
سینه خیز‌نمیره
عقبکی میره از ۶ ماهگی
الانم حدود دو سه هفته اس حالت چهار دست و پا میشه ولی حرکت نمیکنه

وزنش چقده رو پاهاش وایمیسته؟

یعنی چی چرا

فک نکنم ... مگر اینکه خیلی وزنش زیاد باشه نتونه خودشو کا ب جا کنه ....
پسر من هم غلت میزنه هم میشینه سینه خیز میره کم مونده ۴ دستو پا هم بشه

عزیزم اگر وقتی روپاهاش نگهش میداری وزنش و میتونه روی پاهاش بندازه و گردن میگیره مشکلی نداره باهاش تمرین کن تا یاد بگیره

باهاش تمرین کن کم کم یاد میگیره

نه طبعی نی چونداره میره ۸ بهتره باهاش تمرین کنی

ببر دکتر بپر من یبار شنیدم که تیرماه باید غلت بزنن نمیدونم دیگه

طبیعیه

غلت باید بزنه

سوال های مرتبط