با دکترش درمیون بزار اون بهتر میدونه طبیعیه یا نه
اره بابا طبیعیه
اگه گردن میتونه بگیره و روی پاهاش وایمیسونی میتونه یکم وزنشو تحمل کنه اوکیه
هر بچه یجوره
من پسرم ۴ماهگی غلت زد
سینه خیزنمیره
عقبکی میره از ۶ ماهگی
الانم حدود دو سه هفته اس حالت چهار دست و پا میشه ولی حرکت نمیکنه
وزنش چقده رو پاهاش وایمیسته؟
یعنی چی چرا
فک نکنم ... مگر اینکه خیلی وزنش زیاد باشه نتونه خودشو کا ب جا کنه ....
پسر من هم غلت میزنه هم میشینه سینه خیز میره کم مونده ۴ دستو پا هم بشه
عزیزم اگر وقتی روپاهاش نگهش میداری وزنش و میتونه روی پاهاش بندازه و گردن میگیره مشکلی نداره باهاش تمرین کن تا یاد بگیره
باهاش تمرین کن کم کم یاد میگیره
نه طبعی نی چونداره میره ۸ بهتره باهاش تمرین کنی
ببر دکتر بپر من یبار شنیدم که تیرماه باید غلت بزنن نمیدونم دیگه
طبیعیه
غلت باید بزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.