۷ پاسخ

ترنجبین من دادم

۷با همین شیر و‌خنک نگه داشتن بچه رفع میشه

سلام عزیزم با خنکی بشورش هر روز با عرق شاهتره، عرق بید ، کانسی و ختمی..خیلی خوب میشه

بالاى ده دستگاه ميخواد

زردی زیر عدد ۸خطرناک نیس

وای زهرا اینقدر من همه کاری کردم و خوب نشد دیگه ولش کرد خوب شد😕

ولی قطره دادم بیلی استاپ
ترنجبین دادم
مهتابی گذاشتم
با نمیدونم چ عرقی پاشو شیتم

عددش ۷هست؟۷که دستگاه نمیخواد.شیر بده تا دفع داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان 👑یَـ‌🐣ـزدان👑 مامان 👑یَـ‌🐣ـزدان👑 ۱۱ ماهگی