خانومایی که پسر دارن اقدامتون چجوری بود چند روز ؟؟؟چه روزایی

۸ پاسخ

عزیزم اصلا ب این چیزا نیست

ربطی ندارع فقط خواست خدا

ببین من ی سال همه اینارو رعایت کردم
تغذیه و شب اقدام و روز تخمک گذاری و هرچی ک فکرشو بکنی من رعایت کردم
حتی ازمایش هم همسرم داد اسپرماش خیلی خوب بودن
۴ تا دکتر هم عوض کردم اخرش بچم دختر شد
تا خدا نخاد هیچی نمیشه

ربطی ندارههه که
من هیچکاری نکردم اقدامم بهم ریخته بود یه وقتایی پشت سر هم یه وقتایی یه روز در میون بود

خدا داد من اصلا توجه ب اینانداشتم

تنها کاری که از دستت برمیاد اینه که دوماه رژیم بگیری طبع گرم ! شوهرتم همبنطور تقویت کنید حسابی بعد چیزای اسیدی نخوری استرسی نباشی و عفونت نداشته باشی با دمپایی راه بری ! مواد قلیایی بخوری یکی دوساعت قبل اقدامت قرص فلوکونازول بخوری و توت فرنکی ۴۰دقیقه قبل اقدام ! شوهرت قهوه بخوره چهل دقیقه قبل اقدام و شربت گایا فنزینم قلیایی میکنه ! قبل هم بهت گفتم دکتر خوب نیست یکسال اینهمه داروی هورمونی خوردن و جواب نگرفتن زمان کمی نیست ! اونم وقتی گفتی هیچ مشکلی ندارید دیگه عزیزم بقیه ش دست خداست مگر بری ivf تعیین جنسیت

اصلا به اینا نیست
نه به روز اقدام
نه به رژیم غذایی
به هیچییییی
من طبعم کرد بود
رژیم غذایی داشتم ( البته من بخاطر تنبلی تخمدان رژیم گرمی گرفته بودم)
خانواده همسرم کلااااا پسر زا هستن
همسرم طبعش بشدت گرمه

الان نی نی دختره😍

مرد بايد پسرزا باشه ك پسر بشه وگرنه از خانم نيست و فقط خدا بايد بخواد

سوال های مرتبط