هم با آب هم با شیر دمای کمی خنک تر از خوردن چایی روی خود قوطی هم نوشته که باید گرم باشه، قبل صبحونه یا بعدش میخورم دوتا اسکوپ تو یه لیوان
من شیر گرم میکنم میخورم چون سرد باشه توش حل نمیشه انگاری چربیش میاد رو میمونه باشیر قابل تحمل تره روز میخورم یا صبح یا بعدازظهر
به من گفت شبی یک پیمانه تو آب ولرم ولی یبار خوردم بهم نساخت به لاکتوز شیر حساسیت دارم
توی یک لیوان اب ولرم بعد از صبحانه و شب هر لیوان دوپیمانه
اره با شیر سرد شبا فقط میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.