۲ پاسخ

از منم‌همینطور بعد سرماخوردگی کلی چرک خشک کن هنوز خلط داره دیگه بهش دارو ندادم چون رفلاکس داره احتمال میدم ماله اونه هیچی فقط باید با پواار تمیز کنی مرتب

رفلاکس پنهان نداره ؟
پسر منم خلط داره واسه رفلاکسشه
نمیدونم چیکارش کنم بچم اذیته

سوال های مرتبط