دخترم تبش از ۳۹ پایین تر نمیاد با قطره و شیاف😭

۴ پاسخ

اگه بیشتر از دو روزه ببر دکتر عریزم عفونت داره دختر من اینطوری بود

چهار ساعت اول بروفن
چهار ساعت بعدی پاراکید
بینش دوساعت اگه گذشته تبش پایین نیومد شیاف ۱۲۵
دیشب بچم اینجور بود پاراکید تبش پایین نیورد
شیاف گذاشتم و
بروفن
بروفن میدادم اگر به هیچ وجه تبش پایین نمیاد دوساعت بعدش شیاف گذاشتم و چهار ساعتش بروفن دادم

پاشویه کن

بروفن بده بهش

سوال های مرتبط

مامان وروجک ها🫢🫠 مامان وروجک ها🫢🫠 ۱ سالگی