واسه ما اول تابستون میرسه
واای چقد زود دراومده
نوش چ دلم خواست هرساله ای موقع توت بوشهر رسیده بود میخوردم
سلام نوش جان کجا هستین توت رسیده
دوست داشتین بیاین گروه روبیکا چت کنیم
@fatemeh220ebadi
پیام بدین ببرمتون آیدی منه
کجا هستید ک رسیده🥲
مگه رسیده؟
به بههه من خیلی دوس دارم 😋😍
نوش جان🌸💗
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.