۱۴ پاسخ

اینجا چه بهشتی من دارم میبینم 😍😍😍😍😍😍😍

یه وقت ازدیوار آویزون نشه

وای چ ویوی قشنگی😍😍😍ای ننه دورت بگردم براخودت بازی کن

چقشنگ

ویو رو🥺🥲خوش بگذره جیگری🥰🩷

وای چه ویو قشنگی😍😍

چقدررر قشنگگگ خوشبحالتتتت🥹😍😍

چ زیبا 😍

من همیشه از سونامی میترسم. وقتی این خونه های نزدیک دریا رو میبینم. وحشت میکنم

چه دریای آبی زیبا

وای چ ویو ی قشنگی کیف کردم

حالا دختر من بود از دیواره میرفت بالا...

عزیزمممن🫧🫠
کجاس چ قشنگه😇

به به چه منظره قشنگی حسابی کیف کن عشق خاله😍😍

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا ۲ سالگی
مامان دخملم🌛ماهلین🎀 مامان دخملم🌛ماهلین🎀 ۱ سالگی