خیلی تهوع دارم راهکاری دارین؟ اصا حال ندارم وایستم

۴ پاسخ

من دکترم بهم قرص ویتامین B6 داد بگیر بخور هر روز غروب خیلی خیلی تاثیر داشت من نمیتونستم تکون بخورم الان خیلییییی خوبم

من خداروشکر امروز بهتر بودم از چند روز پیش

ابلیمو رو تست کن شاید جواب باشه من خودم با چیزی درست نمیشدم فقط تحمل میکردم الانم گهگاهی میاد سراغم

اره منم
فقط بخواب

سوال های مرتبط

مامان پسرم🐣👶🏻 مامان پسرم🐣👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان امیر کوچولو مامان امیر کوچولو هفته شانزدهم بارداری