فرقی نداره ۴۰۵ و ۴۰۴ نداره باید به همه مادرا بدن
همه تو فشار اقتصاد و گرونی هستن
نوشته ب تمام مادران ایرانی ننوشته اونایی که ۱۴۰۵ ب دنیا میان
نه عزیزم گفتن از1405به بعدتادوسالگی بچه.
اونایی که از یکم فرودین یعنی از فردا دنیا بیان شامل شون میشه 404تعلق نمیگیره
یعنی شامل ماهایی که بچه ۳ ماهه داریم هم میشه؟
گفتن از اول فروردین به بعد که ب دنیابیاد
فککنمخودش فعال بشه توی بهداشت پرونده داشته باشی اسمت درمیاد دیگه
من اینو دیده بودم تو اینا توضیح داده
دیگ نمیدونم تا چ حد درسته
عزیزم گفتن به بچه هایی که ۴۰۵ متولد میشن یعنی از ۱۲ امشب به بعد که شناسنامه میخوره سال تولد ۱۴۰۵ تا مدت ۲ سال به حساب مادر واریز میشه ولی نمیدونم کارتش جداست که به اسم مادره یا به حسابهای قبلی مادر واریز میشه
حتی بچه هایی که تا امشب ساعت ۱۲ دنیا بیان تعلق نمیگیره 😭
نه از ۱۴۰۵ به بعد
فقط و فقط به بچه هایی که از ۴۰۵ به بعد بدنیا میان میدن
به ۴۰۴ ها تعلق نمیگیره
توی بیمارستان اگه ۴۰۵ باشه خودشون فعال میکنن
یعنی به مام میدن؟
اونم اعلام میکنن هنوز فردا یک فروردین میشه تازه حتما مثل یارانه به حساب سرپرست واریز میشه
سلام اره اولش اینجوری گفتن،
ولی صبح پیام اومدکه
ازاول فروردین به بچه های زیر دوسال میدن
اصللا معلوم نیست کارت جداس؟ یا توکارت مادرمیریژن نمیدونیم
منظورش تمام مادران که از فروردین 1405به دنیامیارن بچه قبل 1405,نمیدن
سوال منم هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.