۱۲ پاسخ

۱۵ ام هرماه واریز میشه

فقط کالا و شیرخشک و مای بیبی میشه خرید باهاش؟

مامان سودا، میشه بگی سرشیشه دکتر براون شماره چند استفاده میکنی برا سوداجون؟؟

اره میشه هرچی دوس داشتی قیمت ۲ ملیون اگه ی دونه بچه داری

اره میدن

آره خیلی وقته

اره من گرفتم دیشب

من بچم ۲۹ اسفند بدنیا اومد،کارت امید تعلق نگرفت😢

آره این ماه واس ماریختن

با خطی که ب نام خودته بزن ستاره ۵۰۰ستاره ۱۴۶۳مربع. بعد بزن موحودی

اره کارت خودته نه رمز نمیخواد بری دارو خونه خودشون کد دارن فقط کد ملی نوزاد باید بدی فروشگام بگو سبد کالا اونام بلدن کد میزنن اگه امده باشه بهت میگن

بله فعال شیر خشکم میتونی بخری باهاش

سوال های مرتبط