۱۳ پاسخ

۱۵ ام میدن دیگ

خانوما برای گرفتن کارت امید مادران اول باید ی خط ب نام خودتون داشته باشین بعد ی کارت بانکی ب نام خودتون داشته باشین ی کد میاد واستون اون رو بزنید بعد برید بهداشت ثبت سیستم شده باشید اگه نیومد ب شماره ۰۲۱۶۳۶۹ زنگ بزنید خط شلوغ باید صبر کنید تا منتظرتون بشه بعد مشکلتون بگید این کارت امید مادران ب بچهای ک متولد ۱۴۰۵ باشن میدن و این کارت از اردیبهشت ماه واریز شده فروردین ماه واریز نشده از ۱۵ اردیبهشت دارن میدن مبلغ ۲ میلیون کالا برگی ب حساب خود (((( مادر))واریز میشه حتما خط ب نام خودتون باشه

من اومده حسابم ولی فروشگاه میرم خرید مگه انجام نمیگیره

من امروز استعلام گرفتم واریز شده😅

برای ماکه تازه بچه هامون متولد شده چجوریه؟ کی میدن؟ کجا باید بریم؟

15 ام هرماه میدن

هر ماهی ک بدنیا بیاد ماه بعد واریز میشه

عزیزم‌‌من ۲۰ فروردین زایمان کردن برام واریز کردن ..پول نیست یعنی اصلا پیامک واریزی برام نیومد برای شماره ملی واریز میشه شما با هر کارتی که به اسمت هست برو فروشگاهی که کالا برگ میدن اونجا میتونی خرید کنی

فکر کنم ۱۵م این ماه به ما بدن، اونایی که فروردین زایمان کردن ۱۵ اردیبهشت واریز شد

منم بچه 26 فروردین آمد به دنیا ندادنش یعنی نمیدنش

بهداشت ثبت سیستم شدی اگ نشدی باید ثبت بشه ک واریز کنن

ب من ماهی قبلی دوتومن دادن

چرا دادن

سوال های مرتبط