دهک هاتون چنده بچه ها؟فکر کنم فقط تا دهک ۹ واریز میکنن
برا منم صبح پیامش اومد ولی خب نمیدونم از کجا و چ چیز هوایی میشه خرید
متولدین فروردین۱۴۰۵ به بعد
برا من صب پیامکش اومد
من بچم ۱۲روزه به دنیا اومده ولی خبری نیست از طرح امید چرا؟؟؟
فعلا بله
ماه بعد برا اردیبهشت رو میدم
فکرکنم بعد اینکه بچه ب دنیا بیاد یک ماه بعد میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.