۵ پاسخ

ببین بچه من از یکسالگی دچار یبوست شدید شد. ۴ بار دکتر بردم با داروها و غذاهای ملین که هیچ تاثیری نداشت. دوشنبه بردمش پیش یه دکتر بهم گفت همه داروهاشو بریز دور فقط پودر پیدرولاکس بده. روزی سه دفعه یه قاشق غذا خوری پودر تو یه لیوان آب قاطی کن بده بچه ات بخوره، اصلا طعم و رنگی نداره. واقعا خدا خیرش بده بعد هفت ماه هر روز شکم بچه ام داره شل کار میکنه. میخوای از تجربه من استفاده کن انشالله که مشکل دخترت حل میشه

پودر پیدرولاکس عالیه

اگ خیلی اذیته یدونه شیاف گیلیسیرین کوچیک کن بزار

کیوی
گوجه
اب قند
انجیر خیس شده

یاسینم اینطوری بود بردم دکتر بهش دارو لاکتوز بود فک کنم اسمش داد

سوال های مرتبط