۱۱ پاسخ

بله همینطوره

اره برا اوناش

چرا ماهارو نمیدن اخه؟ بی حقی هس

آره عزیزم

خب هنوز که یک فروردین نشده

هی گه تو این شانس ما🫥

فکرکنم گفته برای همه مادران صبر کنیم ببینیم چی میشه انشالله که برای ماهم بریزین

گفتن تمام مادران اخه

توی پیامکا گفتن تمام مادران ک

دلمو الکی خوش کرده بودم😅😅😬

مثل این که ما همیشه خار داریم🙄

سوال های مرتبط