بله همینطوره
اره برا اوناش
چرا ماهارو نمیدن اخه؟ بی حقی هس
آره عزیزم
خب هنوز که یک فروردین نشده
هی گه تو این شانس ما🫥
فکرکنم گفته برای همه مادران صبر کنیم ببینیم چی میشه انشالله که برای ماهم بریزین
گفتن تمام مادران اخه
توی پیامکا گفتن تمام مادران ک
دلمو الکی خوش کرده بودم😅😅😬
مثل این که ما همیشه خار داریم🙄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.