۲ پاسخ

ممکنه خارج رحمی باشه

من بتام بالاتر بود سونو چیزی ندیدن ولی گفتن ک باردارم شیاف پروژسترون ۳۰ روزه داد برام هرشب یدونه استفاده میکنم و اسراحتم و لکه بینیم کامل قطع شده دفه اخری ام ک رفتم سونو قلب نینیمو دید دکتر و بازم استراحت داد و نوبت بعدی سونوم رو واسه ضربان قلبش نوشت

سوال های مرتبط