۱۷ پاسخ

من بیشتر محو ابروهات شدم چرا 😍

اره خیلی مبارکت باشه

خانومممممم مبارکه😍
آموزشش هم بزار

قشنگم چ سایزیه مژه هات؟؟

مژه دونه ای یا یکسره گزاشتی؟

چه خوشگل اگه خودت گذاشت به ماهم یاد بده دا 🥰😍

مبارکه خیلی عالی شده

من اصلامژه ندارم

مبارک باشه عزیزم

اره خیلی، منم دوس دارم ولی حال ندارم بزارم خیلی سخته

مبارکه قشنگ شده منم دیروز برا خودم مژه گذاشتم

چقدر طبیعیه اما قشنگه
یعنی خودت نگی معلوم نیست اصلا

خیلی خوبه آدم عوض میشه

اووووو چشمات خیلی خفن شده

خیلی قشنگه فقط انگار چشم راستت پر تره

خیلی نچرال و قشنگه مبارکه

وای چطوری میزاری من همچیو بلدم الا این کار😅

سوال های مرتبط

مامان پسرک مامان پسرک ۳ سالگی
مامان آقاحسین🧿♥ مامان آقاحسین🧿♥ ۳ سالگی